Fuckin eye

jag är svullen i ögat idag igen, samma öga dessutom.. Undra vafan de e nu då?? haha. känns som ja fått en smäll :S

Sitter å lyssnar på Byz-Jag smyger ut samt lite andra Bys låtar.. haha. de får tankarna att vandra tillbaka till gymnasie tiden då dessa spelades på högsta volyym. Eller Hej Hej Monika, Rullar Fram, Snart ere jag som e KUng, I wanna dance with somebody och speciellt Prisonwall!   Ja de var tider de!

Tänkte ladda lite bra musik, sedan ska ja "städa", varför tecken e för att jag ska packa och plocka iordning så man kan ta in folk, A-K kommer vid 16 tiden. Vi ska bestämma hur vi ska lägga upp allt vi ska göra. :)

pratat med min lilla tina nu :) hon höll på att byta klädsel i bilen i brist på annat..

Pratade nyss med malin, vi ska ses i helgen :))

Ska väl ta å göra nå annat nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0