flytta hit å dit, inte svalt gröt och har svalt gröt?!

Ja den där rubriken vet bara mia va den innebär. Du vet va ja tycker, vill bara träffa dig lite oftare än va vi gör nue.. .. Du är och kommer allti´ va min äldsta o bästa vän, fan vi dela ju hjärta för några år sedan, typ 12? Kärlek till er!

Ja jag sitter här på jobbet, har ingen ork, övertröttheten har gått över till att kännas som när man är bakfull efter 7 bira å 5 shots lakrits en lång kväll ute på nå fint ställe, alltså inte VÄLKOMMET! Fyfan för ont i huvvupanna´- för er som inte riktigt förstår så är det huvudvärk aka. skallebank.

Ja i helgen blir de inte mycke barn gjorda, snarare väggar å tak. :S haha, nu kom de e en liten gliring som kan vara antingen svår att lista ut eller solklar :) haha. OM ni undrar får ni väl fråga, å vem vet ( inte du ) jag kanske berättar det slutgiltiga svaret. :)

Kanske ska summera sista dagarna bara för att fördriva en massa tid menar jag :

Fredag-Lördag-Söndag--> Måndag JOBB JOBB Å ÅTER JOBB!

Måndag- in på ******** å skriva en kråka å kassera ut ett par blanka saker med spår i. Fick en översikt över det hela även. Iväg å gloo, anmärka hit å dit.
Ta en slurk med kaffe, stressa iväg å hämta tvdosa för att sedan plocka upp mina Flickor Marianne o SofiePrästgatan. Våran färd gick till Jeanette i Torvalla. Där bjöds det inte bara på goo fika utan även dofter, kreationer å sådant där dyrt som man bara unnar sig ibland, ja jag var på ljusparty. beställde dock bara en sak, men den saken kosta mej dyrt, nämligen 399 pix. Men ja boka mitt eget party med så.. :)

Tisdag- En förvånadsvärt lugn dag kan man nog säga, sov nog lite väl myche.. Nu i skrivande stund så har ja tappat minnet, vad gjorde jag i Tisdags? Hjälp!? Jag vet att jag var till Yoshi å prata me henne mitt i natta, jo nu kommer ja ihåg. Jag lämnade ju tvn till Zophie i krokom.. :) Sedan hem å tjorva med den bärbara datorn.

Onsdag- Inte sovit många timmar.. Upp å iväg. Tog bussen, gick bra med tanke på att Byrackan med stort B var med, in till Jessica , dumpa Gucci. Kolla en sak ;) å sedan iväg å köpa kreationer som man kan förgylla sitt hem med, STRESSA MED STORT S! Tillbaka till Jessica, slurpa kaffe, fast de var innan kreationerna. Seadn hem å laga mat, oj nu e klockan 19,30. Ska va på jobbet kl. 21!! :S Ja å nu sitter ja här :)

Nu börjar de morra innanför pannbene så nu ere dags att hitt på nå anne :) Inte anne sara sjödin utan något annat på ren svenska.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0