an eye for an eye

Fan va ja e svullen på vänster ögat.. shiit.. undra va de kan vara som är fel nu då. .alltid någe.. Ont gör de, å ja vill dit å klia hela tiden men min kära mor sa bestämt "Ge fan". Så då ere väl bara å lyssna då..

Det känns som om att skolan går framåt iaf, det känns inte som ett vägskäl, lär väl få göra om en hel del haha.. men då kräks ja.. haha.. Ne men iaf så e de bara 3 små kurser kvar.. Och jag tänke vara klart så fort de bara går. Vårdpedagogiken börjar i sept, så lika bra å snabba sig där. Geriatrik och hemsjukvård ska ja söka in på imorgon , fdå tar de 1.5 vecka. så ja dom två tänker ja vara klar med i slutet av september!! Punkt jävla slut! Sedan kan man äntligen söka jobb som USKA!! :) jag har dragit ut på de alldeles för lång tid nu, usch på mig, tänk om ja hade fortsatt å vare duktig i början, då hade ja haft fast jobb nu ju..

Men men.. Nu har ja typ knappt 10 min på mig att klä på mig, göra mig iordning, gå ut med Gucci å sen få hämtning! Ja men dags att sätta igång då!
PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0