8 l lingon

Ja läste nyss Minnas blogg , hon hade plockat blåbär. Pratade med mormor tidigare ikväll å hon hade plockat lingon.
Jag har fått avsmak för sånt sen ja plockade hjortron med mormor i vilhelmina, de var fan döden. Men de kanske blir lite blåbär :) De e ju så himla gott plus de e bra för en plus man kan som sagt frysa in :)

Har varit till lägenheten ikväll med mor för att titta lite hur fan vi ska bära oss åt. Så vi började riva tapeterna i sovrummet. SHIT, de blir mycke spackling, men de e mitt å älsklings jobb under morgondagen. Riva, spackla å slipa. Och även i vardagsrummet. Men de kommer bli tokfint när de e tapetserat å klart :) Ni som kommer å käkar tårta på min födelsedag får ju se :) hihil. å ni som har dåligt minne så e det Fredagen den 5 september :)

Så imorgon ska ja även in på Fresks å beställa tapeterna, köpa spackel, sandpapper å lim. :) hihi. Får inte glömma att ta med mig pallen, vattenkokaren å Näeskaffet :) hihi. Å ja vill flytta in nu :)

Så min planering som ja gjorde i förra inlägget stämmer inte lngre.

Torsdag- Beställa tapeter, köpa lim å spackel å sandpapper. Riva, spackla å slipa. Diska all disk, packa ner.

Fredag- Packa klart ALLT! Köra ALLT å köksbord, sänggaveln bakom sängen, byrån i sovrummet å hyllan, byrån i hallen, databordet å datan, vitrinskåpet, balkongmöblerna samt resterande saker i förrådet!

Lördag- KRÄFTSKIVA!

Söndag- Ev tapetsering av sovrummet eller vardagsrummet men absolult köket!

JA MIA JAG SKA TA BILDER Å LÄGGA IN SÅ DU FÅR SE. BÄTTRE DU KOMMER HIT Å TITTAR ;)

Kommentarer
Postat av: mia

JA men d kan jag inte göra än. håller på å försöker fixa nå boende åt oss också..

2008-08-20 @ 23:26:28
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Mia

Om du inte har lust att ha Orbitrecken på ett tag så kan jag gärna låna den så jag har ngt att göra på dagarna ;P ;D

2008-08-21 @ 16:29:18
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0